ida - ärsämstpåöverskrifter

 
ska strax begrava mig i plugg igen, tänkte bara kika in här och säga att just nu som jag skrev så är jag begravd i plugg, och kitty har inga skor bak än för hovslagaren är sjuk,, så kan inte rida heller! 
Sen måste jag säga först att jag tycker så synd om clara, för jenny har fått kotledsinflamation :( 
Och sen till malin, som kommer bli av med Rocky, vet själv hur de är och de är verkligen inte roligt, så alla får stötta malin nu !♥
 
 

Postat av: nathalie

hej kära du.

härlig blogg du har :)
kolla gärna in min blogg där jag skriver om att leva ensam med mitt barn.
håll utkik efter tävlingar !

2012-11-14 @ 19:04:08
URL: http://rasmusmamma.vimedbarn.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0