Malin - Livet ändras snabbt.

Från en dag till en annan säger jag bara.
livet har en förmåga att vända väldigt snabbt,även om man är förberedd
så är det lite motigt att behöva lämna ifrån sig sin bästa vän,själsfränden man haft i 4 ½ år.
 
Rocky är nu såld till en underbar familj i Kungsbacka,där jag hoppas att han
kommer trivas med ett "pensionatliv" mycket härliga uteritter och lite clearrounder då och då.
Han trivdes väldigt bra med dom och dom med han,charmig som han är så gjorde han sin typiska hov hälsning
(tigga med hoven) och slickade på händer vilket han gör
för att visa sin sociala och charmiga bit eftersom han inte är en sån som går
att pussa på mulen direkt,och visst lyckades han.
 
Så nu är det dags för mig att avsluta detta,för om två veckor åker min älskade 
bästa vän,min trygghet iväg från mig,och alla som har häst
vet nog hur detta känns,som tur är kommer jag ju leta efter en ny större Rocky.
Som jag vet finns där ute.
och vem vet,kanske har jag redan hittat ponnyn med DET i sig?...
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0