Ida - Jag lever! ;)

Halloj på er, jag lever haha! sorry för att jag inte bloggat men har inte direkt varit taggad inför att blogga, vet inte varför.. Dagen idag har varit lugn, jag och johanna sålde gt som vanligt, sen åkte vi hem till pappa och åkte till stallet, de var väl de ända vi gjorde ? Låg typ bara och slöa resten av dagen, såå sjukt trött! Kanske beror på att man somna lite sent idag och gick upp tidigt idag men ändå! ;) Imorgon blir de väl en liknande dag, mamma följer iaf med och tittar på kitty. Just nu gör jag ingenting typ, var lärare nyss och visade lisa hur man laddar ner musik till mobilen, sen chatta jag med några olika,  b la Simon Issa och försökte övertala han att gå på nästa turbin, gick väl sådär haha! ;p Men ska nog faktsikt sova snart, ska ju upp tidigt imorgon med och är sjukligt trött nu.. så godnatt ifall de inte kommer nått mer inlägg :)
 
 
 
 
  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0