Malin - Full galopp

Var ju i stallet förut och red och herregud vad energi han hade ;)
har inte ridit på ett par dagar utan mest longerat p.g.a att jag vart superförkyld så då har
han samlat på sig en mamma energi som han visade upp idag,skulle värma upp ute så jag red längs grusvägen en bit,sen när jag skulle börja trava/galoppera så blev han galen haha, började med att trava och galoppera mellan varje telefon stolpe längsvägen och i traven gjorde jag skänkelvikning,gick rätt bra,men typ i varje galoppfattning så flög bakbenen upp,men jag överlevde ju iaf ;)
 
Jobbade lite i paddocken också,orkarde inte så länge för att jag är fortfarande sjuk och det tar på krafterna.
Men ikväll så efteranmälde jag mig till en pay & jump i mellerud,hoppar LC/LB hoppas det går bra kör på stadiga rundor,
antar att Rocky gärna kommer att vilja gasa på rejält då han taggade som tusan på ett 10 cm hinder i paddocken förut,söten ;)
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0