Malin - Fullt upp

sorry att jag bloggar lite dåligt,men har fullt upp och är dötrött efter skolan,har superlånga lektioner dessutom,bara idag hade vi en SO lektion på 1h och 20min och sen NO i 1h och 30min döööödöööödöööö
 
nog tjatat,skönt att vara ledig imorgon,jag drar till ullis(ullared) och shoppar loss där med mamma och min lillebror,hoppas jag hittar ett nytt träns till rocky där då det han har är helt stört sen ska jag köpa jacka till mig + vanliga kläder,smink osv osv.
min moster ska även dit så ska bli kul att får träffa henne med :)
 
Tänkte lägga mig i sängen nu och kolla på ung och bortskämd missade ju det när jag kollade på xfactor haha..
inte lätt asså ;)
 
Jaja ni får ha det,ska försöka blogga lite från ullared imorgon! :)
 
favorit bild i repris ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0