Malin - Lyx vs Budget?..

Vad är viktigast,märke eller inte märke,lyx eller buget?
 
Själv blandar jag en hel del,vill ju såklart äga mer märkeskläder men har inte råd,mina föräldrar
tycker inte det spelar roll om det är KL eller Hööks som har gjort jackan,dom tänker mer på kvalitén.
och visst borde det vara så att om en jacka från KL kostar 500 :- mer är en frn Hööks så ska ju den hålla bättre.
fasst det stämmer inte riktigt,för på min kingsland är alla dragkedjorna sönder menast min från hööks håller än.
Så det är väldigt olika tycker jag,så jag är lite blandad när det gäller märken och så där ;)
 
 
Vad tycker ni?
 
 

Postat av: Frida

Hejsan, fin blogg :)

Var gärna med och tävla om ett tandblekningskit i min blogg.

Ha en fin dag!

2012-09-24 @ 11:19:31
URL: http://fridaviktorias.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0