Malin - Resultat

Kom hem runt 4:a tiden och har slappat och ätit lite sen dess,tänkte berätta dagens resultat :)
 
LC | 0+0 fel | VINST!
 
Han var sjukt pigg på framridningen /framhoppningen och studsade gärna lite gran,hoppade 3-4 språng,
kände på mig att han kunde bli väldigt stark och så var det ju också,men hade endå kontroll,nollar
grunden och fortsätter på omhoppning rider inte supersnävt utan ganska bra vägar fast med högt tempo,vinner klassen på det go' känsla! ;)
 
LB  | 0+4 fel | VET EJ PLAC
 
Kändes sjuktligt fin på framhoppningen,gick fram super bra,på hinder och med ett jädrigt gott humör
helt enkelt.in på banan och nollar grunden kör på lite mer i omhoppningen och det visar
sig att taktiken jag hade i LC var bättre än i LB så får ett nedslag på ALLRA sista bommen,hade sjukt bra tid annars tror jag,men men är super nöjd endå och rocky skötte sig jättebra! :)
 
Sen blev det inte lika kul avslut på dagen då en tjej ramlar av så ambulansen fick komma,krya på dig säger jag bara!
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0