Malin - Ledig på en torsdag

Vart en väldigt stressig vecka nu som ni kanske märkt då jag knappt bloggat.
betygen sätts ju imorgon och då gäller det att visa att man kan jobba..gick väl sådär..
Iaf så är jag ledig idag då min skola har annorlunda skoldag vilket menas med att
dom som är efter eller behöver göra ngt prov får åka till skolan och få extra hjälp 
menast vi andra är hemma,lediga. APBRA! :D
 
så jag har precis vaknat och suttit och kollat julkalendern med varm choklad.
Ska ut och fota vinter bilder sen,sjukt fint ute nu!
Ska även rida andy,blir nog i snön på gärdet.ska hänga kameran
runt halsen på mamam så jag kan få lite vinter bilder :)
 
Vi hörs sen!
 
myyyckeet mer snö ute nu än på bilden ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0