Malin - Träningen!

Gick superbra!
mycket bättre än förra gången då jag bara hade ridit honom 2-3 gånger inann ;)
Dessutom bytte jag bett till ett vanligt smalt tredelat och det 
trivs han mycket bättre på än det andra!
jättebra övningar fick jag med mig hem,mycket sidvärtes
och böja/ställa igenom.
 
Så nu är det bara att hitta några fler knappar,och lära känna varandra 
under jullovet :)
 
Fina ponnyn efter träningen ♥

Postat av: Anonym

Hej Malin!
Såg att du gjort ponilovers header. Väldigt snygg!
Jag undrar om du möjligtvis skulle vilja göra en till min blogg också? God Jul / Josefin
Ps, maila eller kommentera gärna på min blogg om svaret. Första gången jag tittade in här nämligen så kanske inte lär se svaret här!

2012-12-25 @ 06:43:13
URL: http://gotlandstosen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0