Ida - ny utrustning?

 
Varför är det så att när man köper någon ny utrustning till sig själv så som hjäm/väst/stövlar så använder man dom bara på tävling eller eventuellt träningar. Såklart att man vill vara rädd om sina nya saker men de kan man väl bara även fast man använder dom dagligen, eller? Vissa tänker att man ska fortsätta ha den i fint skick ifall man skulle vilja sälja den någon gång, men man köper väl inte utrustningen bara för att sälja den? 
Jag tänkte först göra likadant och bara använda den på tävlingar och träningar, men jag ändrade mig.
Köpa en helt ny/begagnad fin sak som man köpt för att använda den, och då bara använda den vid vissa tillfällen. 
Roligare att känna sig fin till vardags också? Kanske bara jag som tänkter såhär, men jag tycker att de är lite konstigt. Någon som håller med? 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0