Ida - sorry,,

jätte mycke sorry för dålig bloggning från mig, eller ah från oss båda. Men ingen har riktigt haft någon motivation till att skriva, men vi båda ska bättra oss! 
bloggningen kan dock bli sämre från min del ändå för jag har massa prov denna veckan som jag måste plugga till, och de är ju fars dag idag så vi ska åka till mormor och morfar senare. Stallet får jag åka till senare, har inte riktigt hunnit med nu på förmiddagen för johanna och vickan sov här :) 
Kitty ska strax börjas sättas igång btw, mikael var här i måndags och de var bara något i frambenen som han rättade till, men hon har lösa skor så vi väntar på hovslagare! 
 
Men nu ska jag kika på x-factor, missade de pga ellens grymma tjejkväll, och btw grattis på födelsedagen karro! :D
 
S.A.K.N.A.R ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0