Malin - Gårdagens pass

Igår blev det sen kväll i stallet,tänkte longera honom
men fick först och främst ta hand om en lerig häst från topp till tå!
på fredag får det bli ett bad för honom eftersom dom hämtar honom på lördag 
och då måste han vara ren och fin ;)
 
Skulle iaf longera och satte på honom snodd som hjälptygel.
men i andra änden av longeringslinan hade jag världens busponny så det slutade med att jag fick sitta upp
och rida igenom honom lite - barbacka - och då släppte det en hel del ;)
 
Idag ska jag tillägna dagen att skriva på min engelska uppsatts och sen rida honom.
blir nog gymnastikhoppning/ banhoppning.
inte hoppat bana på evigheter..
 
Lagom busig ponny?
 
- Ph: från i sommras - 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0