Malin - Lastning

Rockyär lite knepig att lasta och vill gärna stå brett annars lägger han sig
ner direkt.
Skulle provningslasta han i helgen smalt,då dom som ska köpa han undrade om han kunde,
och vi tänkte,vi provar och ser hur det går.
För när vi köpte honom var han bra mycket fetare och med dåligt självförtroende.
så vi provade men det gick inte,han la sig ner och fick panik.
"galopperade" på sidan när jag kom in i transporten och grejade.
lyckades lugna honom och få upp honom på fötter.
men det jag vill komma till är vad bra det är att ha kamera i transporten,då ser man direkt vad som händer med
hästen,hatten av för det!
och en riktig transport kamera kostar ju redigt mycket,men vi har gjort så att vi köpte en 
billigare variant som egentligen inte är en transportkamera,men funkar lika bra för det.
Super bra! :D
 
Hur är era hästar i transporten? 
Använder ni er av kamera?
 

Postat av: Kajza

Vi är extremt bortskämda, för Dumle älskar att åka transport! Han nästan springer på, står alltid som ett tänt ljus där inne när man kör, och sen när man ska lasta ur så väntar han och backar ut försiktigt... <3

2012-11-21 @ 11:33:50
URL: http://dumlesdagbok.blogg.se
Postat av: Andrietta Svärdh

Hej, jag är intresserad av en bloggdesign. Hittade dock inte er mejl, så får ni tid över blir jag jätteglad om ni slänger iväg ett mejl till [email protected] :)

Svar: hej, var med tävlingen istället!
idaochmalin.blogg.se

2012-11-21 @ 12:36:02
URL: http://andriettajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0