Malin - Mosat ben,tråkigt avslut och shopping

Händelserik dag kan man ju säga,började med att gå upp vid 10 och drog till stallet
med mamma vid 11,byggde upp en bana för att hoppa honom en sista gång eftersom jag inte gjorde det 
igår som egentligen skulle dumt nog,allt går bra till en början han är pigg och
stark och jag har någon konstig jag-kan-inte-rida-syndrom med alla möjliga bokstavskombinationer.
Min ponny som gärna gör lite mer än vad han ska tar ett galoppsprång istället för två och
hoppar av alldeles för tidigt och kraschar rakt genom hindret.
Vi går omkull och jag får ta hela smällen på mitt ben,inte jätteskönt.
att få 400 kg på benet vi inte så jättemysigt,men som tur var hände inget med honom,jag däremot har
fått ett svullet uppskrapat ben och arm.
Haltar som en höna och har svinont.
inget roligt avslut överhuvudtaget,Rocky klarade sig jättefint och det var ju tur!
 
Efter denna traumatiska upplevelse så åkte jag hem och mamma skulle
ner till stan så jag hängde med,fast mamma sa att jag skulle vara hemma och vila.
så nu har jag gått och spänt benet för att inte halta vilket lett till att jag har ännu ondare och det
blir bara mer och mer svullet...
så denna kväll blir en lugn x-factor kväll i soffan för min del.
 
Bilder på vad jag köpte kommer senare ;)
 
mellan detta ville han alltså bara ta ett galoppsprång...
 
hatten av för JW byxorna som inte gick sönder ändå!
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0