Malin- Planer tills helgen

Lördag 
Rocky åker och jag ska hinna tvätta alla hans grejer
och honom också,sorgligt men tror detta blir jättebra ändå,vi har gjort vårt och så är det..
Sen blir det nog bara att vara hemma med familjen och mysa,för på söndag ska jag upp tidigt för att..
 
Söndag
 
..hämta hem min nya D-ponny,snabbt beslut men också ett helt rätt
beslut tror jag,det känns oerhört bra!
jag hade ju tänkt att ta en liten paus och leta och provrida många.
Men BOOM och jag var fast vid "A",
en häst med mycket erfarenhet och massor med kompitens och kapacitet.
Han hade DET som man letar efter och bara man får bygga muskler + kondition
blir det en riktig stjärna.
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0