Ida - dags att sova,

Ska strax sova, ligger och lyssnar på en av världens bästa låtar , little things ;) pöööörfa att somna till haha. Planerar lite med Johanna om hur vi ska göra på torsdag/fredag! Imorgon ska jag vara med Johanna igen antagligen , och stallet blir de nog på eftermiddagen eftersom jag mitt pucko glömde sätts inne på henne imorgon, och jag går faktiskt inte och hämtar henne i den leriga hagen,, den är hemskt lerig! Så blir skrittur då med :) idag när jag skulle skritta ut var hon störd rent ut sagt, skulle hoppa upp och hon travar iväg ner för backen, sen tänkte jag göra halt och dra sadelgjorden mer osv, då fick hon rycket och skulle fortsätta gå, skänkelvikning osv fick jag också känna på, sen när jossan red förbi mig och sedan började hon galoppera framför mig, räkna ut hur de gick. Kan ju säga så att de inte blev mycket skritt , aja var iaf ute i ca 30 min :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0