Ida - godnatt

Ska strax sova, ska bara dampa på datan tills den lyder mig, haha! Den har typ låst sig eller nått,, förresten så de inlägget som publicerades precis skulle publiceras för länge sen med då fucka mobilen upp sig, går bra för mig och elektronik ;(
Men nu funkar datan igen, så nu ska jag bara grejja klart där så ska jag lägga mig sen, godnatt! :D

Var förresten i stallet förrut och gick en promenad med en liten överpigg ponny, när Joel startade traktorn började hon galoppera med mig i släptåg , sen blev de trav hela vägen hem..

en sak som är bra med att blogga med någon är att man kan läsa sin egen blogg utan att känna sig självisk ;) haha


Postat av: Anonym

Vi ska svara på din fråga i ett inlägg så snart som möjligt! Men vad skulle du tycka om en frågestund på bloggen? kommentera gärna det senaste inlägget! Ha det bra :)

2012-10-22 @ 22:32:41
Postat av: Simonissafans

Vi ska svara på din fråga i ett inlägg så snart som möjligt! Men vad skulle du tycka om en frågestund på bloggen? kommentera gärna det senaste inlägget! Ha det bra :)

2012-10-22 @ 22:33:05
URL: http://simonissafans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0