Malin - Dagen

Ååh vilken härlig dag!
gick upp vid kl. 7 och gjorde mig iordning tog onepiecen och mysmössa på mig med ridkläder under.
tog inte så lång tid som vi trodde utan det gick snabbt ner.
hade lite svårt att hitta först men sedan kom vi till ett mysigt litet stall med fina Andy i! :)
lastade honom - han gick rätt in - och skrev på kontraktet.
Så nu står han hemma i stallet i en grushage och får bekanta sig lite med stället.
Han var hur lugn och trygg som helst,inga problem alls :)
 
Så nu ska jag dit vid 5 igen och ta in honom och greja lite,kolla om min sadel
passar för den som kan med får han skav med och vi ska prova ut en ny.
 
 

Postat av: Vickan

Hur gammal är han? <3

Svar: 15 år :)
idaochmalin.blogg.se

2012-11-25 @ 15:42:58
Postat av: Daniela

Hej!
Har du haft en bra dag?

Kolla gärna in på min blogg om du har tid, tror du kommer gilla den :)

2012-11-25 @ 15:43:05
URL: http://powerpony.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0