Ida - :)

Förlåt mig för dålig bloggning idag, men har faktiskt inte orkat, var piggare idag än igår men inte sovit ett skit inatt pg av förkylningen, halsen och troligtvis feber = vart hemma från skolan idag med. Imorgon är jag hemma också, så ska jag se om jag orkar gå på fredag, ska börja med något fotoprojekt i bilden då och de vill jag ju verkligen inte missa ;) Sen måste jag ju vara frisk till på lördag då jag ska sova över hos några, haha får inte avslöja än tror jag ;p Så de är ju bättre att stanna hemma några dagar extra och bli friskt istället för att bli mer sjuk om man "går ut" förtidigt. Snälla Anna tog kitty och kvällsfodringen idag! 
Stallmötet igår var väl som vanligt, fick sitta i nya klubbrummet och fika, och prata om olika idéer som kanske ska fixas i stallet osv, sen hade vi tydilgen en lottdragning i slutet på stallmötet där jag fick "andra pris" där de var en påse med massor av "Oliva" produkter, blev jätte glad, haha :D 
 
P.S. Malin hållar så smått på att börja på en ny design till bloggen, så håll utkik! ;) 
Men nu ska jag strax sova, så godnatt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0