Ida - 20121010

Tjoo, ligger i min säng och ska läsa igenom NO:n lite, har precis blivit klar med engelskan och har läst igenom natten lite, så hoppas de räcker ;) Gulbhar var snäll och flyttade fram NO läxförhöret till fredag istället, haha tur de för jag kunde INGENTING! Och då är de lite pinsamt och ha skriftligt läxförhör som dessutom är en del av betyget.. Dagen har väl vart bra, orientering ute första lektionen i minusgrader, wihoo så mysig! Usch hade inga fingrar kvar sen för jag hade glömt vantar.. Smart! Skrittur på Kitty efter skolan, gick ganska bra tills Josefina kom och galopperade förbi mig på travbanan, då blev hon helt störd och skulle efter dom, Blev lite snygg trav med huvudet uppe så högt hon kunde, skänkelvikning och en liten uppvisning på bakbenen ;) haha finns liv i den lilla mongo hästen iaf! ;) men vi hörs nog mer Imr :)


Postat av: Irini Vanessa Argiri

Snyggt!

2012-10-11 @ 15:25:51
URL: http://irinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0