Ida - mysig dag :)

Haft en lugn mysig dag med kompisar, skönt attt bara ta de lugnt utan massa stress! :)
Sålde gt imorse och dog av kylan, sen fick jag och johanna nått ryck och åkte till överby, fick köpt en ny vinterjacka, även fast jag egentligen har en. Men ser ut som en tjock tomat i den osv, så nu har jag en snygg och skön jacka och man ser faktiskt inte så tjock ut för en gångs skull ;) Sen köpte jag även en mysig kofta och teatersmink, haha! Liiite kul när jag och johanna sminkade oss med de och skrämde vickan när hon kom, haha!
Gjorde inget speciellt utan tog de mest lugnt, sen gick vi ut en stund och tog lite kort, blev typ på cyklad av en cyklist när jag skulle kolla efter en mygga osv, haha! 
Bilderna kommer strax men ni får den här smått normala bilden sålänge.. ;)
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0