ida - pluuuuuuuuuugg

 tror jag begraver mig i plugg snart, har spanska redovisning om mexico imorgon, sen har jag engelskan kvar, precis gjort klart en störd svenska läsförståelse, ska ju inte ens prata om överskriften till den "sex på tåg" :o.
Sen har jag egentligen andra läxor som alla andra fast dom kan jag ju inte göra för dom har jag inte fått, dessutom fick vi göra ett oförberett test på matten idag som går på betygen, tyckte de var lite taskigt för jag har ju kommit jätte långt efter nu när jag vart sjuk, så kunde ju inte ett skit. Så betyget kommer bli sämst, kul!
Nog pratat om skolan nu , kitty blir klippt av lisa istället på onsdag/torsdag då ida aldrig hörde av sig, så hoppas de blir av nu i veckan! :)
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0