Ida - SIMON ISSA! ♥

Måste bara göra ett inlägg om en väldigt grym person, nämnligen Simon Issa!
Den grymma sångaren som blev "upptäckt" av programmet X-factor, Simon åkte ju tyvärr ut från X-factor vilket var sämst! :( Men iaf så var jag ju på turbin igår, mest för att få se när Simon Issa uppträdde, och han var G.R.Y.M.  Finns nog ingen snällare person, jag och Ellen gick fram till han och fick ta kort med han, och prata lite!
Sen så dansa vi typ med han eller vi stog bredvid,  värsta grymma kvällen! :D Har 2 klipp som jag filmade när han sjöng, kanske inte bästa kvalitén , men ändå :D
 
 
 
 
 
 
Ni behöver ju inte kolla på hur jag ser ut på sista bilden bara, haha ;)
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0