Oct. 15, 2012

Åhndkdjdjdjjdhg hatar min hals! Känns som halsfluss, aja ligger iaf och lyssnar på musik och knarkar halstabletter, hoppas "hals ondan" försvinner av de ;) försökt göra klart engelskan men kommer verkligen inte på något mer att skriva, de jag skrivit kommer bara ta ca 30 sekunder , (okej kanske lite mer) att läsa, och de måste ta en minut, sen kunna den utantill osv kan jag ju verkligen inte, kommer gå grymt bra de här känner jag, somsagt den dåliga dagen har bara blivit ännu dåligare..
Men nu ska jag strax sova, så vi hörs mer imorgon! :)

Åh dör av denna bild, club turbin la ut den på Facebook idag, kul -.- de är Ellens händer där om ni undrar :p



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0