Ida - Bra / Dåligt

Såg att Malin fixade en lite bättre presentation än mig, haha!
Men eftersom Malin skrev lite om mig så skriver jag lite om henne då, Malin är en sjukt glad och rolig person som man aldrig har tråkigt med (tror jag? ;) ) jätte duktig på att rida & på att göra headers, kolla bara denna vi har på denna bloggen :D Hennes häst Rocky är jätte söt & fin, och även jätte duktig! Dom är ett jätte fint ekipage tillsammans, och hoppas att båda två hittar varsin ny häst/ryttare snart.. <3
 
Och även lite bra/dåliga ovanor hos mig och kitty då ;)
Jag:
Dålig ovana - Rider aldrig med väst förrutom när jag hoppar.
Fobi - typ spindlar ;o
Bästa skolämne - öhm.. bild eller slöjd tror jag
 
Kitty:
Rädd för: Diken, stenar & killar (!?)
Kittys bästa egenskap - Possitiv till nästan allt, älskar att hoppa, lär sig snabbt
Dålig ovana - Rädd för kombinationer, låter knappt någon fånga henne i hagen
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0