Ida - Presentation

 Hej allihopa & välkommna till min och Malins nya blogg! :D
Mitt namn är ju då Ida, jag har tidigare bloggat på bloggen: http://Idaaekman.blogg.se, men har flyttar hit nu!
Lite kort om mig själv då för alla nya läsare :)
Jag är en 14 årig tjej från Trollhättan som går i 8 på lyrfågelskolan. På fritiden är jag med vänner, shoppar, bloggar och såklart är i stallet! Jag har en egen C-ponny som heter Kitty, hon är en korsnings ponny imp Holland på 8 år.
Med henne har jag tävlat upp till LB med bra resultat.
För tillfället är kitty skadad, eller hon har inflamation i bakdelen, kotorna i ryggen sitter inte riktigt som dom ska osv, men hon är på bättringsvägen och kommer snart sättas igång igen!
 
På denna bloggen kommer ni få följa mig vardagen, skolan, vänner, shopping, lite One Direction också kanske, sånt fan som jag är ;) hästar, träningar och tävlingar såklart!
Hoppas ni kommer tycka om bloggen! :D
 
P.s uppdaterar mer ikväll med bilder osv, men nu ska jag dra till stallet! :)
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0