Ida - tröött!

Är så sjuuukt trött, kan ju bero på att jag såg på iTunes festivalen igår som slutade halv tolv och sen kunde jag inte sova och skulle upp sju ;) ligger iaf i soffan just nu och kollar på tv och har ont i min fot som är svullen, tror jag stuka den nät vi orientera för den gör sjukt ont :p har även lurat mamma och Peder ikväll, haha vi skulle egentligen åka till min moster och äta middag, men min släkt osv ordnade i hemlighet så att några jobbarkompisar hämtade dom och gick ut någonstans istället, så vi åkte till min moster med mormor och morfar och käka pizza o chips, tjockt! Johanna skulle egentligen sova över här men vi tar de Imr istället <3


Postat av: emeliegranqvis.blogg.se

snygg grimma! min ponny har med den:D

Svar: Tack :D
idaochmalin.blogg.se

2012-09-22 @ 17:30:11
URL: http://emeliegranqvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0