Malin - Det går bra nu

Så fick städat och fixat blev as bra.
red också ganska kravlöst eftersom han gått så bra,och han skötte sig jättebra.
usch vill inte lämmna mig ifrån han nu nästan♥
 
 
jaja nog med ångesttankar,ska sätte mig och kolla x-factor nu och mysa.
imorgon upp till skolan på en ny vecka,4 v kvar till höstlovet TAGGAAA! :D
 
 
 

Postat av: Linn Ingvarsson

Hej Malin!

Jag såg att det var du som hade gjort Ponilovers blogg-design. Jag tycker att den är superfin och undrar i fall du skulle vilja göra en liknande åt mig och Ingrid? I gengäld kan vi länka dig och skriva att du gjort designen + att du kan få skriva ett gästinlägg (:

Mvh/Linn

Svar: Hej!självklart skulle jag kunna göra det!
hade vart superkul att få den äran! :D
mejla gärna lite bilder,vad som ska stå på, färger,kanske mått och sånt på den med?
mejl: [email protected] :)

Mvh Malin
idaochmalin.blogg.se

2012-10-01 @ 00:07:56
URL: http://dressyrmupparna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0