Malin - Flow

Ridpasset började inte jättebra,han var både okoncentrerar och ville bara hoppa.
(det stog hinder framma så han sögs verkligen till dom)
dom höll på att ta in hästar och fodra så det hände massa runt omkring.
men fick han att fokusera och i mitten i ridpasset HERREGUD säger jag bara.
han gick på tyglar, samlad och trampa under sig när jag hade halvlånga tyglar
och knappt tog i han,KÄNSLAN ♥
 
kan man bara rida Rocky och motivera honom så KAN han,i sommras vistte
jag inte hur jag skulle göra,men nu helt plötsligt har det släppt.
grymt FLOW,behöver detta vart lite utan motivation men nu vill jag bara
rida,rida,rida,trimma,trimma,trimma i evigheter.
 
han fick belöning efter ha gått så fint att hoppa 4-5 språng,slutade på 110 bara sådär.
känns lixom inte ens att han hoppar känns typ som 60 eller nått.
 
Nästa vecka blir det rida ut/dressyr 50% rida ut 50% dressyr/ridpass
Nu ska vi bygga muskler också,försöka hitta lite backar att klättra i.
 
APA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0