Malin - presentation! :)

Jag heter Malin och är 14 år.
Går i 9:an på Dalboskolan i frändefors.
Bloggade innan på jumpinghorses.blogg.se men bytte nu och stardade denna tillsammans med Ida! :)
jag och ida lärde känna varandra genom ett konfirmationsläger + en grönt kort kurs.
Ida är en super go och snäll tjej,och hennes häst kitty är supersöt!
 
Jag kommer skriva om träning och tävling,samt om min vardag med vänner,skola och shopping.
jag har en egen ponny,c-ponny som heter Rocky korsningsponny på 20 år,som nu även är till salu
då jag börjar bli för lång för honom och vill utvecklas mer i ridningen och så måste man byta lite ibland.
En väldigt go och pigg ponny,märks inte att han är 20 snarare typ 7 hehe ;)
kan busa till det när han tycker något är extra kul och han ÄLSKAR att hoppa! :)
 
Tänkte även ta lite 'rolig' info om mig/Rocky:
 
Största fobi: ormar,fötter och trånga utrymmen
Dålig vana: Biter på naglarna
Sämsta skolämne: Gympa,haha suger på det...
Bästa skolämne: Typ bild eller något?..
Udda sak jag har gjort: Bott i Tyskland
Udda sak jag vart med om: krockade med skolbussen och två människor dog.
_____________________________________________________________________________
Dålig vana hos Rocky: Tigger gärna med hoven ibland
Rockys största fobi: att bli duschad i ansiktet
Rockys goaste egenskap: alltid frammåt och positiv
 
 
Så det var lite om mig och Rocky, hoppas ni vill försätta följa bloggen! :)
 
 
Jag och ida på prisutdelning i grästorp :)
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0